Wednesday 20 July 2011

My First Post In Blog.. oohh...!!!

Assalamualaikum dan salam mesra kepada semua..

Akhirnya, blog untuk diri sendiri dah siap.. Alhamdulillah.. sebenarnya saya dah lama nak tulis dan post dekat blog sendiri, tapi selalu tak kesampaian.. pada awalnya saya tak tahu nak buat blog nie macam mana, tak ada orang nak bimbing saya (ayat sedih plak).. tapi betul, kalau nak ikut kan hati nie dah lama betul nak ada blog sendiri.. sebelum nie asyik tengok dan baca blog orang je.. kini saya dah ada blog sendiri..yes.. heheheheee... terasa bangga plak ada blog sendiri.. tapi apa2 pun, saya masih baru lagi dalam dunia atau alam blogger nie.. so, saya harap dapat tunjuk ajar daripada blogger2 yang otai2.. kalau saya ada salah, atau rasa macam tak betul dalam blog saya nie, saya harap tunjuk ajar dan nasihat daripada otai2 semua... heheheheee...

Dekat sini juga, saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada orang2 yang telah bantu saya untuk buat blog saya sampai jadi macam nie la untuk "first post" saya.. cehhwahhh.. terasa bangga lagi.. heheheee.. orang2 tu adalah kawan saya sendiri, Fiza Chan dan zue..mereka berdua adalah kawan baik saya semasa saya belajar dekat matrik dulu..then, my lecturer Pn Hafiza yang ajar saya macam mana nak buat grafik guna GIMP macam "header" blog saya.. dan seseorang yang saya jadikan sumber inspirasi adalah kak nisa ataupun lebih dikenali sebagai "Nisa K".. thanks kepada korang semua, tanpa korang semua tak siap la blog saya nie, dan tak boleh la saya merasai dunia blogger nie.. terima kasih banyak2, jasa korang semua tak dapat saya balas, hanya Allah saja boleh balas ape yang telah korang buat.. aminn...
(kalau kawan2 yang lain nak tahu siapa mereka boleh saja klik dekat nama mereka)

Tadi saya dah cerita, siapa yang telah banyak bantu saya untuk siapkan blog nie, kini saya nak perkenalkan diri saya plak.. saya baru sahaja nak jadi seorang warga pelajar U, baru nak ambil sarjana muda dan baru sahaja habis pengajian di Kolej Marikulasi Pulau Pinang (KMPP).. semua baru lagi la, so korang semua boleh la agak2 umur saya berapa kan.. yang paling latest baru buat blog, heheheheee... kait dengan blog lagi... emm... saya dah tak tahu nak tulis apa lagi... haa, saya lahir bulan Jun, 27 Jun, kalau ikut horoscope saya ialah cancer..emm, ape lagi ye... haa.. nama blog saya asakura-marki "Aku Mahu Terbang"... nape nak tulis lagi kan, dah ada dekat atas tu... ishh, ape la... hehehehee... kata diri sendiri plak.. saya rasa cukup dulu lah untuk first post nie, rasa macam nak tulis lagi, tapi banyak sangat benda nak tulis sampai tak nak keluar dah.. biasa la, dah teringin nak ada blog sendiri.. hehehehee... suka3.. 

Ape2 pun, please leave your comment, supaya saya boleh improve dari masa ke masa... hehehehee... thanks sudi membaca.. see you again.. akhir kalam, jaga diri baik2 korang semua..

4 comments:

  1. nice blog.. great first impression.. ^_^ i'll follow~

    ReplyDelete
  2. cmey nya..aku mahu terbang kemana??huhuhu...really nice..biru g tue..

    ReplyDelete
  3. singgah dari blog fiza. follow sini. keep on blogging.

    ReplyDelete